W 2015 roku w ramach „Badabada” Fundacja SYNAPSIS przebadała ponad 4 200 dzieci. To niespełna 1 % populacji maluchów zagrożonych problemem, który ONZ uznał za równie groźny co rak, cukrzyca czy AIDS. Niestety, dla pozostałych ponad 44 tys. dzieci zagrożenie głęboką niepełnosprawnością wynikającą z późnej diagnozy jest bardzo realne. Problemem jest brak pieniędzy m.in. na popularyzacje istniejących badań przesiewowych. - Dlatego zdecydowaliśmy się wznowić kampanię z wykorzystaniem smsów charytatywnych. Pomóc można wysyłając SMS o treści POMOC pod numer 73 565 za 3,69 zł z VAT/SMS, ale także wpłacając darowiznę przez stronę wesprzyj. Każda złotówka zwiększa szansę maluchów na samodzielne życie w przyszłości – tłumaczy Marek Łyskawa, koordynator "Badabada"
Kampania „Dziecko Ci nie powie ..." powstała dzięki zaangażowaniu grupy przyjaciół Fundacji SYNAPSIS, wśród których znaleźli się: aktor Bartek Topa, agencja reklamowa PZL oraz dom produkcyjny Papaya Films, Televisor, Platige Image oraz Juice. Spot telewizyjny wyreżyserował Tomek Nalewajek, za kamerą stanęła Ita Zbroniec Zajt, a muzykę skomponował Marcin Macuk. Materiały na potrzeby sierpniowej odsłony kampanii przygotowali Magda Garska, Lunapark i PZL. Od 17 do 23 sierpnia spoty kampanii można zobaczyć na kanałach TVN i usłyszeć na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia.