BIEGIEM NA POMOC to akcja Fundacji SYNAPSIS, która łączy aktywność sportową z pomocą osobom z autyzmem. To społeczność ludzi aktywnych na polu sportowym oraz charytatywnym, którzy swojej sportowej pasji nadają dodatkowy charytatywny sens zbierając pieniądze na rzecz "Badabada".

Angażując się w różnorodne inicjatywy biegowe, PZU promuje aktywny tryb życia oraz profilaktykę zdrowotną wśród wszystkich Polaków. Od początku 2013 roku Grupa PZU była strategicznym partnerem kilkudziesięciu wydarzeń sportowych w kraju m.in. PZU Maratonu i Półmaratonu Warszawskiego, The Color Run by PZU czy PZU Festiwalu Biegowego w Krynicy. PZU wspiera także zawodowych biegaczy, w tym Iwonę Lewandowską, wielokrotną złotą medalistkę mistrzostw Polski oraz Yareda Shegumo, srebrnego medalisty w biegu maratońskim Mistrzostw Europy w Zurychu. Ważnym elementem łączącym promocję zdrowego trybu życia oraz działania charytatywne jest akcja „Podziel się kilometrem”. W jej ramach podczas biegów organizowane są specjalne strefy ze sprzętem treningowym. Za każdy pokonany kilometr PZU przeznacza 10 zł na wybrany cel społeczny. Jednym z beneficjentów akcji jest Fundacja SYNAPSIS.

AGENCJA PZL powstała w 1999 roku. Przez lata swojego istnienia stworzyliśmy niezapomniane kreacje, ale przede wszystkim jednak udało nam się wyznaczać nowe trendy w komunikacji reklamowej w Polsce. Od początku PZL jest współwłasnością Kota Przybory i Iwo Zaniewskiego. Przez 15 lat byliśmy formalnie częścią grupy Publicis. W listopadzie 2014 odłączyliśmy się od międzynarodowej sieci. Dziś jesteśmy w pełni niezależną, samodzielną i zgraną agencją, wciąż pod kierownictwem kreatywnym Kota i Iwka. W nowej siedzibie, ponownie na ulubionej Sadybie, w przyjaznej atmosferze, z ogródkiem i otaczającą zielenią, kontynuujemy obsługę naszych klientów

 

STORYSTORE.IS - Jesteśmy kolektywem copywriterów z tak zwanym bogatym doświadczeniem. Jesteśmy pewni, że świetne pomysły wynoszą markę ponad przeciętność. Najważniejsza jest historia, a nie media, które są tylko jej nośnikiem. Tworzymy koncepcje reklamowe na wszystkich polach obecności współczesnych marek. I przede wszystkim wiemy gdzie postawić kropkę - storystore.is

Back to Top